قوانین و مقررات

پرداخت من ناموفق بود، باید چیکار کنم؟

در صورت کسر وجه و عدم دریافت سفارش، مبلغ طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت به حساب شما بازمی‌گردد. در غیر این‌صورت با پشتیبانی تماس بگیرید.

شرایط تعویض کالا به چه صورت میباشد؟

پس از دریافت کالا توسط خریدار، تا 48 ساعت؛ زمان برای تعویض نمودن وجود دارد. همچنین توجه به این نکته ضروری است که پیش از اقدام برای تعویض کالا، هماهنگی با پشتیبانی سایت صورت بگیرد.

از دیگر نکات قابل توجه؛ نوشتن درخواست تعویض بر روی یک برگه کاغذ (به همراه ذکر کد کالا، رنگ، و سایز موردنظر) و قرار دادن آن داخل جعبه کفش میباشد.
ضمن اینکه محصول خریداری شده میبایست شرایط اولیه پیش از ارسال را دارا باشد؛ بدین معنی و مفهوم که محصول متوجه آسیب نشده باشد.
توجه داشته باشید‌ برای محصولاتی که با تخفیف بالای ۲۰٪ خریداری شده باشند تعویض صورت نمی گیرد.

 

چطور از کد تخفیف استفاده کنم؟

در مرحله نهایی خرید، گزینه‌ای برای وارد کردن کد تخفیف وجود داره. بعد از وارد کردن، مبلغ تخفیف به‌صورت خودکار از سبد خرید شما کسر می شود.

سفارش من هنوز نرسیده، چیکار کنم؟

در صورتی که بیش از زمان اعلام‌شده گذشته، لطفاً با پشتیبانی تماس بگیرید.

چقدر طول می‌کشه سفارش به دستم برسه؟

بسته به موقعیت شما، بین 4 تا ۵ روز کاری

توجه به این نکته ضروری است که در هنگام “فروش ویژه” این زمانبندی متغیر خواهد بود.

 

هزینه ارسال تعویض کالا به عهده کیست؟

بر عهده مشتری هست.

ساعت پاسخ‌گویی شما چه زمانی می باشد؟

پشتیبانی آنلاین از ساعت ۹ تا ۱۹ فعال است . به جز جمعه و ایام تعطیل.

چطور وضعیت سفارشمو پیگیری کنم؟

پس از ثبت سفارش،می‌توانید از طریق پنل کاربری یا بخش “پیگیری سفارش” از وضعیت اون باخبر بشید.

× پشتیبانی آنلاین